Shipping & Returns
Wysyłka
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze. W okresach zwiększonego obciążenia lub z przyczyn niezależnych od nas, czas dostawy może się wydłużyć. Zapewniamy jednak, że zrobimy wszystko, aby przesyłka dotarła do Ciebie możliwie jak najszybciej.
Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi, oferując różne opcje dostawy:
Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję najbardziej odpowiadającą Twoim potrzebom.
Obecnie realizujemy wysyłki wyłącznie na adresy oraz do paczkomatów znajdujących się na terenie Polski.
Zwroty
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania, pod warunkiem, że spełnia następujące wymagania:
- Produkt musi być zwrócony w oryginalnym stanie handlowym, wolny od śladów użytkowania.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu, czy produkt spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu płatności w tej samej formie, w jakiej została dokonana:
- W przypadku płatności za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta bankowego, na które dokonamy zwrotu.
Ważne informacje:
- Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa klient, o ile nie określono inaczej.
- W przypadku, gdy klient nie odbierze zamówienia od kuriera lub z punktu odbioru (np. paczkomatu), a paczka zostanie zwrócona do nas, zwrócimy jedynie wartość produktów. Koszty wysyłki, w tym koszty pierwotnej dostawy oraz zwrotu paczki, nie zostaną zwrócone, ponieważ są one uznawane za usługi już zrealizowane. Działanie to jest zgodne z przepisami UE oraz polskimi regulacjami dotyczącymi ochrony konsumentów, pod warunkiem, że klient został poinformowany o tych zasadach podczas składania zamówienia.
- Jeśli klient życzy sobie ponownej wysyłki zamówienia po jego zwrocie, będzie zobowiązany do pokrycia kosztów nowej dostawy.
Aby rozpocząć proces zwrotu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres support@armodini.pl z numerem zamówienia. Możesz skorzystać z formularza zwrotu dostępnego w naszym Regulaminie, jednak nie jest to konieczne.
Po otrzymaniu zgłoszenia przekażemy Ci adres do wysyłki zwrotnej.
W przypadku pytań lub potrzeby wsparcia prosimy o kontakt na adres support@armodini.pl. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!